Ny hemlig blogg som leder till lycka eller katastrof

Jag skriver nästan dagen i liten dagbok för mitt egna välbefinnande.

I bakhuvudet har dock en liten grön djävul viskat att delar av det jag skriver och funderar på kunde vara bra att lägga ut på nätet i form av en blogg.
Nu tänker jag inte skriva om ALLT jag tänker på utan bara "klipp o klistra" lite från mina tankar och noteringar.

Och vad tänker jag på nu då?
För närvarande är det här med relationsproblem högaktuellt för mig.
Även om mitt äktenskap inte är så gammalt så har jag börjat inse att risken för totalt haveri är större än vad jag hoppats på.

Jag tror att merparten av mina kommande inlägg närmaste tiden kommer handla om just detta.
Denna blogg riskerar nog att bli en illuster resa från vad som är ett kärleksfullt men inte helt okomplicerat förhållande och äktenskap till något annat.

Kanske kan du här följa hur jag och min fru lyckas lösa knutarna i vardagslivet.

Eller så kanske du får läsa om tingsrättens beslut i vår skilsmässa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0