Helgen var god...tror jag

Jahapp då var helgen avklarat och på det hela taget gick allt som smort.
Innan helgen såg jag det lite som ett "nålsöga" så jag blev ju så klart jätteglad att inget gick "fel".

Men nu är det måndag och vid lunchtid så kom några nya obehagliga känslor över mig.
Det känns ärligt som det är något som inte alls stämmer.
Kanske är det jag som bara inbillar mig...
...eller så är det saker som sker utan att jag vet om det.

Jag vet inte om jag börjat bli paranoid.
Hela mitt liv har jag nog hållit kvinnor i min närhet som änglar och höjt dem till skyarna.

Men för några år sedan råkade jag ut för en rad saker som egentligen borde ha ändrat min syn på detta.
Men det gjorde det inte!!!

Men nu plötsligt så känner jag en smygande känsla av att jag plötsligt inte litar riktigt på någon.
Inte ens den som ska stå mig närmast.

Det här är en jättetråkig känsla som jag verkligen måste arbeta mig igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0