Aprilväder

Jag tänkte ta mig tiden att skriva ett par meningar här på bloggen.
Kan se det som en liten statusrapport...

Senaste veckan har kantats av sjukdom lite här och var i familjen och både barn och vuxna går och hostar och snorar.

Bilden till vänster har jag lånat från internet och den är väldigt missvisande. För trots en del feber och annat så har vare sig vuxna eller barn varit direkt ledsna.

Inte ens det förbenade aprilvädret som växlar mellan sommarsol och snökaos har fått oss att ge upp hoppet.

I veckan har jag arbetat en hel del med det som denna blogg egentligen handlar (mest) om.
Jag har konfronterat min fru med en del av det som jag uppfattar som problem.

Hittills har dialogen varit god och jag hoppas att vi nu till helgen (idag är det fredag) kan fortsätta med detta utan att trilla ned i något dike på vägen.

Helgen ska också innebära en hel del lugn och kanske lite fredags-, lördags- och söndagsmys :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0